Používáte starou verzi webového prohlížeče. Pro využití veškerých funkcí webu aktualizujte svůj prohlížeč nebo použijte jiný.

Přeprava dvou palet v nejtěsnějších prostorech

Vysokozdvižné ručně vedené vozíky D12 S/SF disponují podvozkem, který je užší než paleta. Proto lze s těmito vozíky, které současně pojmou dvě palety, dobře manévrovat v nejtěsnějších prostorech. Řidič kromě toho stojí vysoko a má tak volný výhled na hroty vidlic. To usnadňuje manipulaci s nákladem. Plošina pro řidiče je oddělena od podvozku prostřednictvím pryžových ložisek. Díky tomu je tělo ušetřeno silnějších vibrací během jízdy a řidič tak může déle pracovat s plnou koncentrací. Společnost Linde nabízí vysokozdvižný ručně vedený vozík D12 ve dvou základních verzích: V modelu S stojí řidič bokem ke směru jízdy a má dobrý výhled dopředu i dozadu. V modelu SF stojí řidič čelem ke směru jízdy a má neustálý výhled na náklad. Oba modely jsou dostupné s různými variantami zvedacího sloupu pro rozdílné nakládací výšky. Nízkozdvižné paletové vozíky disponují nosností do 2000 kilogramů.

Vlastnosti

Bezpečnost

Řidič se během jízdy i při nakládání a vykládání neustále nachází v rámci ochranné konstrukce vozíku. Umožňují to hladké a citlivě reagující ovládací prvky. Díky kompaktnímu podvozku má navíc řidič dobrý výhled na hroty vidlic a může včas objet jakékoli překážky. Větší bezpečnost poskytují také brzdové systémy: Pokud obsluha sejme nohu z jízdního spínače, brzdí elektromagnetický systém různou silou podle aktuální hmotnosti nákladu a vozík měkce zastaví. Pro případy nebezpečných situací je k dispozici navíc spínač mrtvého muže: Vozík sám zabrzdí, když není spínač stisknutý. Díky systému Curve Assist vysokozdvižný ručně vedený vozík automaticky přizpůsobuje rychlost v zatáčkách.

  • Ochranná konstrukce vozíku
  • Brzdový systém působící v závislosti na hmotnosti nákladu
  • Spínač mrtvého muže
  • Asistenční systém pro průjezd zatáčkami

Ergonomie

Text v levém sloupci: Plošina pro obsluhu vysokozdvižných ručně vedených vozíků D12 S/SF je oddělena od podvozku. Díky tomu nedochází k téměř žádnému přenosu nárazů a otřesů z nerovných tras jízdy, což představuje důležitou ochranu proti tělesné zátěži. U modelu S je k dispozici opěradlo, které obsluze umožňuje během jízdy zaujmout polohu, která nezatěžuje její záda. Kromě toho disponuje model S ergonomicky tvarovanou ovládací jednotkou, kterou si řidič může výškově nastavit. Jednou rukou lze snadno ovládat zdvihací funkce, trakci nebo klakson. U obou modelů jsou k dispozici hluboké a široké odkládací přihrádky. Díky tomu jsou neustále po ruce důležité pracovní pomůcky.

  • Odpružená plošina pro obsluhu
  • Čalouněné opěradlo
  • Hluboké odkládací přihrádky

Manipulace

Vysokozdvižné ručně vedené vozíky D12 S/SF mohou současně přepravovat dvě palety – s celkovou hmotností 1200 až 2000 kilogramů v případě jednotlivých nákladů a celkovou hmotností do 1800 kilogramů v případě dvojitých nákladů. Tato flexibilita umožňuje stoupající manipulační výkon – především proto, že vozík díky svému třífázovému motoru s výkonem 3 kW dosahuje maximální rychlosti 10 km/h i při maximální hmotnosti nákladu. Malý poloměr otáčení navíc vede k rychlému a bezpečnému provedení obtížného manévrování. Aby nedocházelo při intenzivním používání vozíku D12 S/SF k jeho výpadku na konci směny, existuje režim Eco. Když dojde k jeho aktivaci, vozík spotřebuje přibližně o 12 procent energie méně. Uživatelé mohou navíc vysokozdvižné ručně vedené vozíky přesně přizpůsobit jednotlivým manipulačním úkolům. Proto jsou k dispozici například zvedací sloupy Standard a Duplex s nakládací výškou 1574 a 2124 milimetrů. Kromě toho je volitelně dostupná ochranná nákladní mříž, která stabilizuje náklad během jízdy.

  • Flexibilní přeprava jedné nebo dvou palet
  • Režim Eco pro sníženou energetickou spotřebu
  • Maximální rychlost při plném naložení
  • Varianty zvedacího sloupu pro přesnou manipulaci

Servis

Třífázový motor vozíku D12 S/SF chráněný proti prachu nevyžaduje vůbec žádnou údržbu. Robustní konstrukce kromě toho zajišťuje, aby vozíky zůstaly v dobrém stavu i při náročném nepřetržitém provozu a vyžadovaly údržbu jen zřídkakdy. Snadné servisní procesy umožňuje připojení se sběrnicí CAN: Technik připojí svůj notebook a následně získá přehled o všech údajích o vozíku. Všechny důležité součásti jsou uspořádány tak, aby k nim byl snadný přístup.

  • Bezúdržbový třífázový motor
  • Robustní konstrukce
  • Rychlá analýza hodnot vozíku prostřednictvím připojení se sběrnicí CAN
  • Snadno přístupné servisní součásti

Technické údaje

Model Nosnost / Náklad Zdvih Rychlost vozíku s/bez nákladu Rádius otáčení Napětí baterie / jmenovitá kapacita K5
D12S 1,2 / 1,8 (t) 1724 (mm) 10 / 10 km/h 1950 (mm) 24 / 345/375 [23/205] (V)/(Ah) o. kWh
D12SF 1,2 / 1,8 (t) 1724 (mm) 10 / 10 km/h 1950 (mm) 24 / 345/375 [23/205] (V)/(Ah) o. kWh

Zvláštní výbava

Boční výměna baterie

Baterii lze snadno vyjmout z vozíku do boku pomocí páky a pružinového mechanismu.

Připevňovací systémy

V pravé části vozíku se může volitelně nacházet tyč, na kterou lze připevnit individuální nástavby. Na druhé tyči umístěné v levé části vozíku se nachází blikající výstražné světlo.

Psací podložka

Neustálý přehled o jízdním příkazu: Dodatečná a dobře viditelná psací podložka usnadňuje množství vychystávacích i přepravních procesů.

Systém správy vozového parku od společnosti Linde Material Handling

Správa vozového parku Linde

Prostřednictvím systému pro správu vozového parku od společnosti Linde je možné provádět správu flotily vozíků. Od plánování údržby přes dokumentaci historie údržby a oprav až po kontrolu přístupu.

Vyrovnávání

Systém vyrovnává nerovnosti povrchu a stará se o to, aby všechna kola byla neustále v kontaktu se zemí. Díky tomu zůstane zachována vysoká stabilita vozíku.

Podpora pro terminál

Pro účely připojení datového terminálu je ve vozíku k dispozici přípojka s napětím 24 V.

Vyžádat nabídku