Používáte starou verzi webového prohlížeče. Pro využití veškerých funkcí webu aktualizujte svůj prohlížeč nebo použijte jiný.

Přeprava dvou palet v nejtěsnějších prostorech

Vysokozdvižné ručně vedené vozíky D12 S/SF disponují podvozkem, který je užší než paleta. Proto lze s těmito vozíky, které současně pojmou dvě palety, dobře manévrovat v nejtěsnějších prostorech. Řidič kromě toho stojí vysoko a má tak volný výhled na hroty vidlic. To usnadňuje manipulaci s nákladem. Plošina pro řidiče je oddělena od podvozku prostřednictvím pryžových ložisek. Díky tomu je tělo ušetřeno silnějších vibrací během jízdy a řidič tak může déle pracovat s plnou koncentrací. Společnost Linde nabízí vysokozdvižný ručně vedený vozík D12 ve dvou základních verzích: V modelu S stojí řidič bokem ke směru jízdy a má dobrý výhled dopředu i dozadu. V modelu SF stojí řidič čelem ke směru jízdy a má neustálý výhled na náklad. Oba modely jsou dostupné s různými variantami zvedacího sloupu pro rozdílné nakládací výšky. Nízkozdvižné paletové vozíky disponují nosností do 2000 kilogramů.

Vlastnosti

Bezpečnost

Řidič se během jízdy i při nakládání a vykládání neustále nachází v rámci ochranné konstrukce vozíku. Umožňují to hladké a citlivě reagující ovládací prvky. Díky kompaktnímu podvozku má navíc řidič dobrý výhled na hroty vidlic a může včas objet jakékoli překážky. Větší bezpečnost poskytují také brzdové systémy: Pokud obsluha sejme nohu z jízdního spínače, brzdí elektromagnetický systém různou silou podle aktuální hmotnosti nákladu a vozík měkce zastaví. Pro případy nebezpečných situací je k dispozici navíc spínač mrtvého muže: Vozík sám zabrzdí, když není spínač stisknutý. Díky systému Curve Assist vysokozdvižný ručně vedený vozík automaticky přizpůsobuje rychlost v zatáčkách.

  • Ochranná konstrukce vozíku
  • Brzdový systém působící v závislosti na hmotnosti nákladu
  • Spínač mrtvého muže
  • Asistenční systém pro průjezd zatáčkami

Ergonomie

Text v levém sloupci: Plošina pro obsluhu vysokozdvižných ručně vedených vozíků D12 S/SF je oddělena od podvozku. Díky tomu nedochází k téměř žádnému přenosu nárazů a otřesů z nerovných tras jízdy, což představuje důležitou ochranu proti tělesné zátěži. U modelu S je k dispozici opěradlo, které obsluze umožňuje během jízdy zaujmout polohu, která nezatěžuje její záda. Kromě toho disponuje model S ergonomicky tvarovanou ovládací jednotkou, kterou si řidič může výškově nastavit. Jednou rukou lze snadno ovládat zdvihací funkce, trakci nebo klakson. U obou modelů jsou k dispozici hluboké a široké odkládací přihrádky. Díky tomu jsou neustále po ruce důležité pracovní pomůcky.

  • Odpružená plošina pro obsluhu
  • Čalouněné opěradlo
  • Hluboké odkládací přihrádky

Manipulace

Vysokozdvižné ručně vedené vozíky D12 S/SF mohou současně přepravovat dvě palety – s celkovou hmotností 1200 až 2000 kilogramů v případě jednotlivých nákladů a celkovou hmotností do 1800 kilogramů v případě dvojitých nákladů. Tato flexibilita umožňuje stoupající manipulační výkon – především proto, že vozík díky svému třífázovému motoru s výkonem 3 kW dosahuje maximální rychlosti 10 km/h i při maximální hmotnosti nákladu. Malý poloměr otáčení navíc vede k rychlému a bezpečnému provedení obtížného manévrování. Aby nedocházelo při intenzivním používání vozíku D12 S/SF k jeho výpadku na konci směny, existuje režim Eco. Když dojde k jeho aktivaci, vozík spotřebuje přibližně o 12 procent energie méně. Uživatelé mohou navíc vysokozdvižné ručně vedené vozíky přesně přizpůsobit jednotlivým manipulačním úkolům. Proto jsou k dispozici například zvedací sloupy Standard a Duplex s nakládací výškou 1574 a 2124 milimetrů. Kromě toho je volitelně dostupná ochranná nákladní mříž, která stabilizuje náklad během jízdy.

  • Flexibilní přeprava jedné nebo dvou palet
  • Režim Eco pro sníženou energetickou spotřebu
  • Maximální rychlost při plném naložení
  • Varianty zvedacího sloupu pro přesnou manipulaci

Servis

Třífázový motor vozíku D12 S/SF chráněný proti prachu nevyžaduje vůbec žádnou údržbu. Robustní konstrukce kromě toho zajišťuje, aby vozíky zůstaly v dobrém stavu i při náročném nepřetržitém provozu a vyžadovaly údržbu jen zřídkakdy. Snadné servisní procesy umožňuje připojení se sběrnicí CAN: Technik připojí svůj notebook a následně získá přehled o všech údajích o vozíku. Všechny důležité součásti jsou uspořádány tak, aby k nim byl snadný přístup.

  • Bezúdržbový třífázový motor
  • Robustní konstrukce
  • Rychlá analýza hodnot vozíku prostřednictvím připojení se sběrnicí CAN
  • Snadno přístupné servisní součásti

Technické údaje

Model Nosnost / Náklad Zdvih Rychlost vozíku s/bez nákladu Rádius otáčení Napětí baterie / jmenovitá kapacita K5
D12S 1,2 / 1,8 (t) 1724 (mm) 10 / 10 km/h 1950 (mm) 24 / 345/375 [23/205] (V)/(Ah) o. kWh
D12SF 1,2 / 1,8 (t) 1724 (mm) 10 / 10 km/h 1950 (mm) 24 / 345/375 [23/205] (V)/(Ah) o. kWh

Zvláštní výbava

Boční výměna baterie

Baterii lze snadno vyjmout z vozíku do boku pomocí páky a pružinového mechanismu.

Připevňovací systémy

V pravé části vozíku se může volitelně nacházet tyč, na kterou lze připevnit individuální nástavby. Na druhé tyči umístěné v levé části vozíku se nachází blikající výstražné světlo.

Psací podložka

Neustálý přehled o jízdním příkazu: Dodatečná a dobře viditelná psací podložka usnadňuje množství vychystávacích i přepravních procesů.

Správa vozového parku

Kdo a jakým způsobem používá jednotlivé vysokozdvižné vozíky? Jak vypadají údaje o spotřebě vozíků a je každý z nich pojízdný? Příslušné odpovědi poskytuje díky spolupráci softwaru a hardwaru systém pro správu vozového parku connect: od společnosti Linde.

Vyrovnávání

Systém vyrovnává nerovnosti povrchu a stará se o to, aby všechna kola byla neustále v kontaktu se zemí. Díky tomu zůstane zachována vysoká stabilita vozíku.

Podpora pro terminál

Pro účely připojení datového terminálu je ve vozíku k dispozici přípojka s napětím 24 V.

Vyžádat nabídku